Category: | 2011-01-08 | 00:03:11

Miranda Cosgrove, avslöjade om Jelena förhållandet



Selena Gomezs kompis Miranda Cosgrove visade totalt att Jelenas realtion är sann.

När frågan kom om Justin och Selena på mattan på People’s Choice Awards, sa Miranda: “Jag tycker dem är jätte söta! Selena är väldigt gullig, och jag har träffat dem båda några få gånger. Jag tycker dem är bra."

Eftersom de är Selenas kompis så berättar väl Selena mycket för henne, men glömde väl att säga att hon kanske inte ska sprida de ?
Jag tycker allt är rörigt just nu , vissa säger att dem bara är bra kompisar och vissa säger att dem är tillsammans. Men efter att jag har sett bilderna tror jag att dem är mer än vänner.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: