Category: News! | 2011-01-29 | 13:19:52

Jennifer Love Hewitt: "Justin Bieber is so cute"


Jennifer Love Hewitt har erkänt att hon beundrar tonåringen JustinBieber.

Skådespelerskan avslöjade att hon satt nära Bieber vid det senaste Golden Globesceremonin och att det var "spännande" att sitta nära 16-åringen.

Hon berättade George Lopez chatshow Lopez Tonight: "Jag har Bieber feber, så det var väldigt spännande!

"Han är söt, han är så söt med sina små danssteg och den lilla swoosh! Jag vet inte ens vad det är men jag älskar det och jag vill mitt hår så."

Lopez föreslog då att stjärnan var för ung för att betraktas som en puma och kalladehenne en "panda" istället, innan Love Hewitt svarade: "Jag skulle vilja vara Bieberspuma"


Postat av: filippa

Vilken bubbla? ;)

2011-01-29 @ 13:26:04
URL: http://onlymiley.blogg.se/
Postat av: filippa

Sv; Kan inte fixa bloglovin, det får ni göra själva.

Men vill ni ha flera bilder i headern ?

2011-01-29 @ 13:58:57
URL: http://onlymiley.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: