Category: News! | 2011-01-20 | 17:24:38

Justin i Girl's Life

hur han fick sin första kyss: "Jag sa till alla mina vänner 'den första som kysser en tjej får $10.' Så, mina vänner, de kysste ingen och sa 'Justin du borde göra det.' Jag dansade tryckare med denna tjej och bara körde för det! På den tiden, var jag bara ett hockey-spelande barn, så jag var glad att hon ens kysste mig tillbaks."

på en av hans mest pinsamma dejter: "Det har varit ett par dejter som jag gått på som jag var väldigt nervös inför. Jag försökte bara lugna ner mig själv. Jag tog en tjej på första dejt till en italiensk restaurang och spillde spaghetti över hela henne. Jag skämdes något enormt! Hon gick aldrig ut med mig igen."

om vart han skulle du en tjej: "Jag är romantisk. Jag gillar att ge med blommor och behandla dem väl. Jag skulle älska att ta med en tjej ut och åka luftballong. Hur coolt skulle inte det vara?"



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: