Category: | 2011-01-06 | 23:12:01

Justin har sömnproblem



I
februarinumret av Vanity Fair, medger Justin Bieber att han ibland lider av sömnlöshet (svårigheter att somna eller sova). Justin säger att det beror på att han lever ett hektiskt liv som att han inte har tid att tänka på "saker som egentligen borde vara viktigare."

Han berättade för Vanity Fair:
"Jag vänder och vrider på mig hela natten och tänker. Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka under dagen - som familj och Gud och saker som borde vara viktigare, men jag har inte tid att tänka på de, eftersom jag bara fastnar i allt annat under dagen. "
Postat av: Johanna

Lite skrämande för jag har typ samma problem.

Helt ärligt!

2011-01-07 @ 11:24:21

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: