Category: | 2011-01-06 | 22:46:00

Justin Bieber- "Jag kan inte dejta Cheryl Cole"



Justin Bieber berättade att Cheryl Cole är för gammal. 

"Tja, först och främst skulle det vara olagligt för hon är, liksom, för gammal .. Min mamma är 35, hon är närmare min mammas ålder än hon är min. "

Justins
kärleksliv: "Jag tror att frågan bara är frågade alldeles för mycket. Jag tänker kan inte ha ett personligt liv om jag hela tiden får den frågan. Så jag tänker inte besvara den frågan någonsin igen. "
Justin säger till The Sun att han vill ha med Cheryl Glee: "Jag kommer att berätta för producenterna att det måste vara i det avtal som Cheryl blir en del i showen också. Cheryl och den visar att totalt mening. Det handlar om människor som ser bra ut och kan sjunga och dansa, det är helt Cheryl .. Jag har sagt till henne varje gång jag har sett henne att så fort hon landar i USA för The X Factor jag kommer att jobba med henne. Glee är ett bra sätt att introducera henne till USA, är alla tittar på den. Hon ser vacker, men jag är inte säker på att hon riktigt kunde komma undan med att spela en student. Det skulle vara bra om hon spelade en vikarie tar ett sabbatsår från England eller något. Kan ni föreställa er hur het hon skulle se ut klädd som en lärare? "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: