Category: News! | 2011-01-09 | 17:20:57

Justin är en vanlig kille, men måste tänka lite annorlunda

 Justin Bieber

Bieber, 16, beskrev nyligen sig själv som "nötter".

"Jag är galen, jag nötter. Precis som min hjärna fungerar. Jag är inte normal. Jag tänker annorlunda - mitt sinne är alltid racing. Jag är bara ... nötter. Men jag tror att de bästa musikerna troligen, sade han.
 
"Jag vänder och vrider på mig drygt hela natten och tänker. Mitt sinne är i lopp. Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka på under dagen - som familj och Gud och saker som borde vara viktigare, men som du inte har tid att tänka på, eftersom du bara fastnar i massa annat under dagen. "

Justin njuter av sin världsomfattande framgång, men han accepterar även hans berömmelse och han vet att han inte kan göra vad han vill och att han har ett ansvar för hans fans.

"Det är svårt att verkligen balansera mig själv. En vanlig kille, om han får en influensa, så får han bara åka hem. Men jag kan inte göra det ... Allt är viktigt. Men, du vet, min mentala hälsa är också viktig, sade han. "Även om jag är arg, måste jag ställe upp med ett leende på läpparna och fejka. Det är inte ofta jag fejkar. Jag är mig själv. Jag vet att jag måste ge mycket av mig själv, eller mycket av mitt privatliv.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: