Category: | 2011-01-08 | 00:21:30

Jeremy är en twitterkung

Jeremy Justins pappa , har twittrat för fullt. Bilder och allting. Här kommer allt i en smäll ;)

För er som vill veta så är Justin nu i  ATLANTA skulle jag tro, för han är med Lil Twist och jag tror inte att Lil Twist åker ända till ett annat land som ett paradise bara för att vara med Justin? Justin är iallafall med både sin mamma och pappa, även fast dem är skilda.

aww hon är fortfarande het, vad gullig han är. Nu vet man nog vart Justins flirtiga sida kommer ifrån ;)














JIIIISSSES vilken tränad mage. Den där magen har tränat mycket i sina år ser man!



så alltså idag så har Justin spenderat sin tid med sin pappa och mamma och Lil Twist. Nice att Lil Twist hänger med Justin och hans föräldrar. Dem åkte iallafall vattenskidor ! ;) tror jag.. kommentera om jag har fel ;)

man märker iallafall vart justins charmighet och bus-sidor kommer ifrån ;)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: