Category: News! | 2011-01-12 | 14:04:15

Hon pussade Justin på kinden

Christina Millan twittrade en bild på när hon pussade Justin på kinden, och skrev : "I just stole a kiss from @justinbieber:) ladies don't be mad..gents, don't hate:) lol all love!:)" =(svenska) "Jag stal en puss från @justinbieber:), damer bli inte sura.. herrar, hata inte:),lol all kärlek!:)."

Jag tyckte att Justin svarade en FLÖRT tillbaka. Han skrev "U dont need to steal anything;)" =(svenska) "Du behöver inte stjäla någonting;)" 

Christina är en amerikansk sångerska och skådespelerska. Hon fyller 30 år gammal detta år i September. Och ni alla kan vara lugna. För hon har en man, som hon fick en dotter med förra året (2010).



Det var ett Justin Bieber fan som frågade Christina vart hon hade träffat Justin, då svarade Christian såhär :


svenska= "lol, Jag jobbar med ett avsnitt av CSI och han jobbar med ett annat avsnitt under tiden jag gör min inspelning :)"


Här är en låt av Christina, som heter "AM To PM". Den kändaste av dem som hon har gjort (stod det på wikipedia iallafall)






    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: