Category: News! | 2011-01-26 | 00:49:26

Ellen DeGeneres’ Birthday Gift From Justin Bieber: A Lock of His Hair!



Det
är Ellen DeGeneres "födelsedag i morgon och det finns bara två saker hon vill och Justin Bieber säger att han kommer att göra så en av dom går i uppfyllelse!

“It’s my birthday tomorrow!” Ellen Tweeted today. “All I want for my birthday is world peace, and a lock of @JustinBieber’s hair.”

Vissa Bieber fans kan tro att en look av Justin's hår skulle vara svåraste att göra till verklighet, men superstjärna känner sig extra generös för Ellen.

“@TheEllenShow i think i can make that happen,” Justin Tweeted back. “i know people that know people that know people. those people also know people.”

och ellen svarade tillbaka såhär ;
“You just made me really happy,” Ellen wrote. “Now bring me the hair.”

a ni som inte fattade så fyller ellen år imorgon och så tweetade hon till justin ; det ända jag önskar mig är världsfred och justin's hår.

justin tweetade tillbaka det här; jag tror det kan hända, "Jag vet folk som känner folk som känner folk. dessa människor vet också människor. "

ellen tweetade tillbaka ; du gjorde just mig väldigt glad, nu ge mig håret !

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: