Category: Covers | 2011-01-09 | 05:20:10

Charice härmar olika kändisar som Justin

Den här bruden är sjuk. hon har en otrolig röst och kan härma jättemånga olika artister :). hon har själv ett eget album. Dessutom så var hon på Oprah Winfreys show samtidigt som Justin i April-Maj typ :).

men här i videon nedan härmar hon : Lady Gaga, Rihanna , Britney Spears och Justin. Så bra härmade hon inte Justin. Men det var bra. Hon är ju sjuk haha :D

Postat av: Olivia

Hej igen! Har du fått veta något mer om Justins 17 års dag då han eve skulle bjuda 25 fans! Kram

2011-01-09 @ 12:55:26
URL: http://totallysecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va jag fattar inte.. Vaddå härmar dom?? :)<3

2011-01-09 @ 14:08:48
Postat av: natta

vill bara säga förlåt om vi tar något från er ger vi er självklart creds, Hoppas ni inte blev sura på oss på något sätt! Hoppas vi fortfarande samarbetar mellan bloggarna!(;

sorry!

2011-01-09 @ 15:43:45
URL: http://jadenssmith.blogg.se/
Postat av: Liv

Åh jag gillar verkligen Justin Bieber han är asså sexig babe!!!

jag älskar hans musik!!!

jag sjunger, rockar loss!!!

han har väldigt gulligt leende, söta ögon!!!

han är så gullig!!!

han ska verkligen få tusentals pussar gulleplutten

2011-01-09 @ 16:01:23

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: