Category: Jelena | 2011-01-12 | 14:46:51

Är det Selena Gomez som är Justin drömtjej?



Trots att
Justin fångades på bilder med Selena Gomez, så säger Justin att han inte är redo för ett förhållande. Justin Bieber berättade för OK!
nyligen i en ny intervju, fick Justin frågan:
Hur ser din drömtjej ut?

Justin svarade
: "Jag skulle uppskatta att hon skulle ha en god känsla för humor. En drömtjej för mig är någon som är rolig. Någon som har fina ögon och ett fint leende. "

Är det Selena Gomez? Hon verkar ha allt, som Justin är ute efter?
Justin säger att han är inte redo för att sätta sig in i ett förhållande.

Han
fortsatte: "Jag försöker att stanna singel. Jag är inte redo för ordet "förhållande" eller en relation. Jag vill bara utforska för nu. "


Postat av: Anna

Skulle han kunna dejta en 13-åring ? :)

2011-01-15 @ 16:00:40

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: