Category: News! | 2011-02-10 | 10:26:58

Whitney port har bieber fever!

Såhär skrev Whit på sin blogg igår;
Hej
älskade insekter! jag har bieber fever.
Igår kväll jag var och Ben på premiären för Justin Biebers film,Never Say Never, och jag överdriver inte när jag säger att det var så stor för en händelse som Awards Show. Det var galet! Vi gick den på lila mattan som var ganska intensiv. Skrikande tjejer överallt!Detta var definitivt en fantastisk evenemang, många stora stjärnor bl.a Will Smith och hans familj,Jamie Foxx, Miley Cyrus, Usher, Selena Gomez, P. Diddy,Will.i.am nämna några.

Denna film har definitivt gjort mig till ett bieber fan. Han är bara bedårande! Jag måste erkänna, jag tycker lite synd om honom, han arbetar hårt och han är bara 16 - jag kunde inte låta bli att tänka att han är lite rånad av sin barndom. Men samtidigt, vid så unga år har han sett mer framgång än vad många andra människor ser i en livstid, så det beror egentligen på hur man ser på det.

Allt som allt hade jag en fantastisk tid - det var kul att vara bland alla dessa skrikande tjejer.helt otroligt. Det är verkligen som en modern version av Beatles-hysterin.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: