Category: Favorit i repris | 2011-02-27 | 15:23:51

Justins värsta fans minnen

Justin Bieber letar efter en tjej som har ett bra sinne för humor.

Justin Bieber gillar roliga tjejer. 

Justin - som har haft/har romantiskt samband med Selena Gomez. Justin har kvinnliga fans över hela världen, men för att fånga hans uppmärksamhet,eventuella flickvänner måste man ha ett bra sinne för humor, likasom vackra ögon och en sött leende.

Han sade: "Jag gillar tjejer med fina, vackra ögon och ett vackert leende. Jag gillar tjejer som är roliga eftersom jag gillar att skratta och skämta. "

Medan Justin är tacksam för all uppmärksamhet, medger han ibland att det blir för mycket.

Justin förklarade: "Vid en konsert i New York förra året väntade 1.000 flickor och 10.000 dök upp, så säkerheten var inte redo för det. Det var en säkerhetsrisk för barnen "för de tryckte sig själva upp mot glaset, så det var riktigt dålig. Den värsta tiden var dock definitivt i Nya Zeeland där min mamma blev nedtrampade. "

I April, var det Justins mamma, Patti Mallette, blev nerputtade/trampad av fans i Nya Zeeland - De fansen tog även också Justins favorit keps. Det var som om dem mobbade Justin på flygplatsen.

Vid den tiden twittrade Justin om händelsen och sade: "Äntligen kom vi fram till Nya Zeeland igår kväll. Flygplatsen var galen. Inte glad över att någon stal min keps och slog ner min mamma. Kom igen människor. "


-Inget av det här får absolut inte hända i Sverige!! Vi ska göra så att han gillar Sverige och vill åka hit oftare, därför ska vi vara lugna men ändå visa att vi gillar honom så HIMLA MYCKET!



brudarna som tog Justins keps:


video på när dem tog Justins keps:




Postat av: Anonym

omg stackars justin,

2011-02-27 @ 15:37:58
Postat av: daniella

japp, när han väl kommer hit ska vi stå på flygplatsen med massa plakat där det står massa snälla, bra saker. och så ska vi säga i kör WELCOME TO SWEDEN! haha. och sen ska vi skrika och visa hur mycket vi tycker om honom. men ändå visa respekt :)

2011-02-27 @ 15:41:38

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: