Category: Covers | 2011-02-09 | 19:28:24

Justin överraskar sitt "största" fan!


Jasmins kommentar: JAG DÖR OMG.. :o han pussade henne omg vilken tur hon har och hon fick sitta i hans knä! inte alls avensjuk ahahaha :p

Emmas kommentar: Åh! Vilken tur hon har! Alla blev säkert rent av avundsjuka när hon satt i hans knä, gud jag önskar att jag var hon :o

Emelies kommentar: Jag måste bara lägga till min kommentar här! Sjukt fucking coolt! Förtstår ni vilken lyckans ost hon är! Att hon får vara med om dett och allt! Om han skulle komma så till mig hade jag inte kunnat andas, jag hade fått hjärtattack! Men de kommer inte hända... eller, "NEVER SAY NEVER" RIGHT?! ;)

Jennies kommentar:
Jag var bara tvungen att skriva! SERIÖST, jag dog när jag såg den! Så jävla avundsjuk, så sjukt tur hon har! ÖNSKAR ATT JAG VAR HON!

se hela! så sevärd;)



Postat av: THEA

SÅ SJUKT GULLIGT ASSÅ HON FICK SITTA I HANS KNÄ HÅLLA HAND KYSSA HAN OCH HAN KYSSTE HENNE :))



ASSÅ DET VAR SÅ ATT JAG FICK EN JÄTTE FUL PIPPIG RÖST AV DENNA OCH SÅ GRÄT JAG LITE :D

ASSÅ DET ÄR SJUKT,,, JAG HADE OCKSÅ FÅTT DAMP AV DET :D<33





DET VAR DET SÖTASTE NÅGONSIN!!!



2011-02-09 @ 19:41:20
Postat av: THEA IGEN

Han skriver tillochmed fulare än jag och jag skriver FULT med ett stort F <3

2011-02-09 @ 19:52:34
Postat av: elvina

asså shit jag höll på att dö!

han är ju så gullig och snäll,önskar att den dära tjejen var jag! :D

2011-02-09 @ 20:45:11
URL: http://evvetano.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: