Category: News! | 2011-02-23 | 15:49:08

Justin kommer bli en vaxdocka

Justin Bieber är den senaste kändisen som kommer bli en vax-docka.

Det tillkännagavs i tisdags att Justin ska bli en vax-doka. Och det ska inte bara bli, inte två, utran tre olika vax dockor. Vax-dockorna av Bieber kommer att komma ut i Mars i New York, London och Amsterdam på platser i museet.

Om detta sa Justin
: "Jag är hedrad att få bli en egen vax-docka på Madame Tussauds i New York, London och Amsterdam. För att vara förevigat i vax tillsammans med några av mina idoler-Michael Jackson, Prince, Beyonce och min mentor, Usher-det är otroligt spännande och väldigt cool. "

Dockorna kommer att göra sin debut i Mars, efter att Justin nästan tillbringade fyra månaders arbete med Fru Tussauds besättning för att få vaxfigurerna precis lagom.

Justin Bieber's Madame Tussauds sittingJustin Bieber's Madame Tussauds sitting


Postat av: Sofia<3

Jag ska till london 12 mars o stannar där tills 19:e för att gå på hans konsert osv... Kommer dockan ut på museét då ? Hoppas det! Kram <3

2011-02-23 @ 20:38:18
URL: http://solsofia.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: