Category: News! | 2011-02-27 | 15:37:46

Justin Bieber och Jimmy Kimmel skickar en video till basketstjärnan Kobe

Över 37 miljoner fans har röstat på Cartoon Network om vem som fick flest röster på sin sport på Awards Show, Cartoon Network. Och vinnaren var basketspelaren Kobe Bryant, som spelar i den högsta elit serien i basket, NBA. Under den kvällen så var det en stor höjdpunkts överraskning som hände. Justin Bieber gjorde en överrasknings video!

Nattens största ära, var Lakers stjärnan Kobe Bryant. Förutom priset, så fick basket stjärnan en humoristisk video från några stora fans - Justin Bieber och Jimmy Kimmel!

"What's up, Kobe?"
sade Justin. "Jag har just spelat basket och vill gratulera dig för att du vann kungen av basketplanen. Du vet, jag är verkligen glad för dig, men den här killen är verkligen arg.(Så pekar Justin på den sittande Jimmy Kimmel) Så fortsätter Justin "Han trodde att han skulle ha vunnit."

"Jag kommer aldrig bli kungen av basketplanen,"
sa Jimmy Kimmel med ett förlorat utseende "Allt jag fick var dessa dumma strumpor."

den humoristisk videon som Justin och Jimmy skickade till Kobe ;)




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: