Category: Intervjuer | 2011-02-18 | 15:08:26

interjuv med NRj igår!


Igår morse var Justin Bieber i  NRJ Nikos i Paris, och han slog sönder en gitarr (på skoj).
Men han svarade också på några frågor.För dom som inte kunda höra interjuven.

När det gäller hans relation med Selena Gomez, nu när alla vet, du kanske tror att Justin Bieber har enats om att prata. Men nej! Den unga kanadensiska har en känsla av respekt för privatlivet (och du kan egentligen inte klandra honom): "Jag är 16, jag vill snarare hålla det för mig själv eftersom jag inte har ett liv som alla andra ... "Samtidigt är det inte fel.

Det ämne som intresserar oss mest efter Selena är lite Och lyckligtvis går Justin att avslöja en eller två saker, och tror att det inte skulle vara en hemlig kula för silkeslent hår, "Jag har använder aldrig samma schampo för mitt hår, jag tar det som jag ser när jag går förbi " När det gäller frisyr som tidningen "Rolling Stone" har gjort för sin täckning, har gjort mycket prat, Justen säger "De ville något annat, Så de drog bak håret." Jag skulle inte ha den här stilen varje dag men jag vill!", Avslöjade han. Vi skulle älska att se dig oftare lite rebellisk, som på omslaget Rolling Stone ...

Och bortsett från det? Tja om Justin Bieber blev en sångare, tack vare påverkan av idoler som Michael Jackson ... och även Bob Dylan: "Jag vill ha ett möte, men jag har ännu inte haft möjlighet Jag tror inte nödvändigtvis känner till hans musik, men att vara en legend,jag skulle vilja träffa honom! " Ah, så till sist det är inte den konstnärliga sidan, utan snarare bilden "lyckandes" som lockar honom, pojken!

Japp. Och vad det saknar, eftersom han är känd, hans liv är inte som innan, men de flesta ser inte längre som tidigare, hans familj, hans vänner och hans farföräldrar varje dag. En nackdel tydligen uppvägs av det faktum att han"reser runt i världen," något Justin älskar.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: