Category: News! | 2011-02-27 | 02:55:22

Fan fick en chock när hon fick reda på att hon var med i NSN!



Hannah Bigelow var ivrig att se Justin Bieber's storfilm Never Say Never redan innan hon visste att hon var med i den. När hon fick veta att hon var med i fan-delen, fick hon en chock.

"Jag är mer upphetsad än någonsin i mitt liv, sade hon. "Inte varje person får vara med i en Justin Bieber film och han är min favorit artist."

Never Say Never domumentären den unga
kanadensarens väg till berömmelse han förbereder sig för sin första spelning på Madison Square Garden. En stor del av filmen spelades in i dagarna fram till hans augusti framträdande i Scotiabank Place.

I filmen, Bigelow är hennes barnvakt Kayla, och hennes pappa upp plockade av medlemmar i Bieber's crew att flytta från sina platser i 300-nivån till den fjärde raden.

En tårögd Bigelow talar om för kameran att det var den bästa dagen i hennes liv. Hon förstod inte, även om kamerorna fotograferar bilderna för Biebers dokumentär tills hon såg filmen.

Hon sa att hon är lycklig att hon är med i filmen eftersom det är hennes koppling till hennes favorit stjärna.

"Han måste igenom filmen och se den själv,
sade hon. " han måste veta vem jag är."








    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: