Category: Övrigt | 2011-08-11 | 16:31:57

Paige - Falsk belieber?

Kommer ni ihåg Paige Conway? Tjejen som var med på Ellen Degeneres och fick sitta i Justins knä? Han kom detsutom hem till henne. 


Ni har väl antagligen läst att hon har träffat honom igen. Att han dök upp på hennes kusins bröllop, Selena dök också upp.
Men vad är hon egentligen för belieber? Jag blev tvungen att kolla upp vad som hänt när jag såg att hennes mentions på twitter bestod av detta:

@paigeconway2 YOUR A FAKE BELIEBER! U USED JUSTIN U FAME WHORE!

Paige Conway = FAKE BELIEBER take that @paigeconway2 lmao

@paigeconway2 your a stupid bitch. You got to hang with that pussy ass nigga the least you can do is appreciate him

@paigeconway2 you're fake

I love how @paigeconway2 says she hates bieber, but her icon is still her sitting on his lap XD 


Läs detta....lol

Sökte lite på google och hittade detta på DENNA bloggen!
Hmm.. Om det är sant? Det vet jag inte, men vi fårväll hoppas att det inte är sant.. :)
Postat av: Anonym

kan inte du förklara istället för jag fattar inte.. :/

2011-08-11 @ 17:03:22
Postat av: Anonym

kan inte du förklara istället för jag fattar inte.. :/

2011-08-11 @ 17:03:36

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: