Category: My World Tour | 2011-04-29 | 21:48:35

Konserten i Sydney

Rykten överflödades de senaste dagarna om att Justin Bieber skulle avbryta en planerad konsert i Australien på grund av en ryggskada. Men bieber avbröt inte sin torsdags konsert i Sydney, han tog istället även med en speciellgäst till konserten.

"Jag avbryter inte
... på väg till Sydneykonserten, SHOWEN ÄR IGÅNG! jag sviker inte mina fans! Leggo! #myworldtour", skrev han Twitter innan spelningen. "Sydney... Leggo! # myworldtour"


Några timmar senare avslöjade Bieber och hans crew för fans som inte kunde komma  konserten att hans "Up" remix partner, Chris Brown, tog scenen med honom. "@ JustinBieber och @ chrisbrown bara rev ner scenen. vansinnigt. # MyWorldTour," musik video regissören och Bieber insidern Alfredo Flores twittrade.

"
Jag mår dåligt för det stadiet att jag hörde att @ justinbieber & @chrisbrown just dödat scenen! Look At Me Now" skrev AlexisDanielle6.

En annan Belieber, annargh, skrev, "@ JustinBieber som var den mestfantastiska konserten jag någonsin varit ! Du är så duktig! TACK FÖRdela den med USA."

Biebers chef, Scooter Braun, tweeted även en bild av de två när dem uppträde tillsammans,  han skrev också, "titta på dem nu! @ justinbieber och @ chrisbrown2nite i SYDNEY ... KILL'T IT!"



Bieber hade tydligen sista ordet, skrift, "Och de trodde att vi skulle avbryta ikväll. Look at Me Now! Jag älskar Australien! # BYLTE."

Enligt en rapport i The Daily Telegraph, så blevskaran av nästan 16.000 flickor galna som Bieber spelas den senaste stopp på sin My World Tour påAcer Arena. "Vid tiden nedräkningen klockan meddelade ankomst 17​​-årigesuperstjärnan skulle du ha tänkt dessa exalterad, socker-drivna barn skullevara redo att koppla av och njuta av showen," översynen noteras. "Nej,sprängde de i decibel läsaren in i den röda - når 110 decibel mellan låtarna-. motsvarande en motorsåg Öronproppar var en fråga om överlevnad."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: