Category: | 2011-04-25 | 23:57:41

Ny bild på Justin+ mage



Ja vad tror ni? tror ni att bilden är äkta, eller är den fake? sen ser det ut som om han håller runt någon med en vit tröja.


Postat av: Kajsa

Okej, då har jag ännu en till fråga, eller snarare två..hehe:)



1. Får man välja vart man ska sitta när man beställer?

2. Hur mycket kostar det ungefär?

2011-04-26 @ 08:23:34
URL: http://liitefinare.blogg.se/
Postat av: ajla

hej jag har nyss startat en blogg som heter its a beliber thing och undrar om vi skulle kunna ha ett sammarbete. i det sammarbetet skulle ni kunna få ta alla inlägg jag skriver i utbyte att jag får ta era. jag kommer självklart ha en länkning till eran blogg vid varje inlägg och skulle vilja att ni gör samma sak. vi skulle kunna förhandla om sammarbetet så att jag gör något som ni blir arga över. svara så fort du kan, läser eran blogg varje dag så ni kan svara genom ett inlägg. Jag respekterar er om ni säger nej, kommer fortsätta läsa eran blogg i alla fall :)

2011-04-26 @ 14:51:09
URL: http://itsabeliberthing.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: