Category: News! | 2011-04-20 | 11:10:42

Justin tar ut sin favorit på "Britain's Got Talent"

KANSKE borde Justin vara den nya domaren i "Britain's Got Talent" ?

Har
du tittat på Britain's Got Talent? Justin Bieber har säkert gjort det, och han har redan plockat ut sin favorit som han tycker ska vinna!

Justin har tagit ut en kille som acoustic sångare, Michael Collings . Som han tycker är en pesrson man ska titta på i år, kolla in Michales uppträdande här nedan.



"Jag vet att vi bara är på första avsnittet på säsongen, men jag gissaratt han måste vara en stor favorit redan, "säger J-Biebs.

"Han var verkligen en otroligt begåvad kille. Jag är säker på att hans liv kommer aldrig att bli detsamma igen. "

Som ni kan se videon, så såg domarna inte så förväntasfulla ut av Michales uppträdande, på grund av hans outfit.

"Det är en klyscha men dessa program/shower är till för såna personer som Michael," fortsätter Justin.

"Man skulle kunna
tro, att efter Susan Boyle, skulle människor vara beredd på det oväntade. Men jag tror fortfarande inte någon förväntade det. "

Vad tyckte ni om Michael ? Låt oss höra ;)



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: