Category: News! | 2011-04-29 | 22:01:21

Justin skulle vilja uppträda med Stevie Wonder eller Beyonce



Justin Bieber skriver sitt nya album nu när han är på sin turne.

Justin- som är på sin My World Tour,har visat att trots att han reser världen över, så har han hittat ännu tid att skriva låtar till sin nästa skiva och är "upphetsad" om att ge fansen möjlighet att höra hans nya musik i sommar. Justin – som hade en gäst roll i kriminalserien ‘CSI: Crime Scene Investigation’ tidigare detta år. Har sagt att han gillar skådespeleri, och skulle definitivt vilja ha en annan roll framför en kamera.

Han förklarade: “Jag vill definitivt göra mer skådespeleri, och fortsätta min karriär i den delen.Det är en sak jag skulle älska att göra.”

Spelar roll, Justin kommer ändå bli stor i framtiden, han fortsätter iallafall med sin musik och sa: “Jag skulle älska att få uppträda med Stevie Wonder eller Beyonce Knowles."



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: