Category: Artiklar/Tidningar | 2011-04-23 | 09:50:37

Johnny Depps dotter är en belieber!


Johnny Depps dotter har avslöjat att hans 11-åriga dotter Lily- Rose är ett stort fan av Justin Bieber!

Johnny Depps dotter är besatt av Justin Bieber.

Hollywoodstjärnan har varit tvungen att börja ta emot hennes 11-åriga dotter Lily-Rose blir intresserad av pojkar och den kanadensiska pop heartthrobkillen i synnerhet.

Johnny insåg först hon var en "Belieber" när han berättade att han hade träffat "baby" sångaren.

Han avslöjade: "Tyvärr är Lily Rose nu strikt intresserad av pojkar. Det är hemskt för mig som hennes pappa. Jag träffade nyligen Justin Bieber vid en presskonferens. När jag sa till henne att, ändrade hon färg flera gånger. Jack är som jag när jag var åtta.Helt besatt av andra världskriget. "

Den 47-åriga skådespelaren - som också har en åtta-årig son Jack med sin långsiktiga partner Vanessa Paradis - kan inte tro hur mogen hans dotter för hennes ålder och hävdar att hon redan visar hon delar sin mammas talang för musik.

Den "Pirates of the Caribbean"-stjärnan lägger till: "Hon är nästan 12 och hon är otroligt mogen för sin ålder, nästan skrämmande smart. Hon skriver små dikter och jag kan föreställa henne att börja skriva sina egna låtar snart. Hon har en röst som sin mor. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: