Category: News! | 2011-04-26 | 16:28:18

Joey Essex tycker han och Justin har samma stil



Joey Essex har hävdat att han och Justin delar samma typ av stil.
Det enda sättet som Joey har förklarat att dem har samma stil, är såhär:
 “Jag tycker att jag och Justin har samma stilsmak.”

Även fast jag är äldre än honom, så tycker jag att vi har samma stil."

Joey avslöjade också att det tar ungefär 50 minuter att göra i ordning sig för han. Han avslöjade också att han såg upp/härmade Zac Efron ganska mycket när han var liten. 

Joey la till: “När jag var runt 15 år, klippte jag mig likadant som Zac Efron. Jag har prövat i år för att få den frisyren jag vill ha." 

Joey fick nyligen en positivt reaktion från tjej fans på ett klubb uppträdande i Liverpool’s Newz Bar.

En käll sade : “Det var sjukt/galet hur mycket kvinnlig uppmärksamanhet han har fått. Även knickers blev kastade mot honom, för att dem gillade honom.”



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: