Category: My World Tour | 2011-04-19 | 18:57:46

Idag: Bilder från Singapore konserten

Justin konsert i Singapore har redan varit, för i Singapore så går klockan 6 och en halv timme före oss. Så nu är klockan 03:09 där


Justin Bieber Singer Justin Bieber performs on stage during his" My World" show on April 19, 2011 at the Singapore Indoor Stadium in Singapore.Justin Bieber Singer Justin Bieber performs on stage during his" My World" show on April 19, 2011 at the Singapore Indoor Stadium in Singapore.Justin Bieber Singer Justin Bieber performs on stage during his" My World" show on April 19, 2011 at the Singapore Indoor Stadium in Singapore.Justin Bieber Singer Justin Bieber performs on stage during his" My World" show on April 19, 2011 at the Singapore Indoor Stadium in Singapore.Justin Bieber Singer Justin Bieber performs on stage during his" My World" show on April 19, 2011 at the Singapore Indoor Stadium in Singapore.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: