Category: | 2010-09-16 | 23:06:16

Justin vill inte ha en flickvän just nu




"Jag menar, kvinnor är problem i denna ålder", förklarade han till MTV News.
"Flickor är roliga att hänga med men i likhet med att en stadig tjej ... vi ständigt ute och reser och en flicka kommer inte riktigt [arbete]. Du kan faktiskt inte ha en flicka. Jag tycker egentligen inte har någon krossar för tillfället. "

Med så mycket som händer i hans liv, är "U Smile" sångare försöker bara att balansera sin karriär och privatliv.

"Just nu är det bästa [att vi] bara tonåringar som har roligt gör det vi älskar, förklarade han. "Vi är bara oss själva bor och resterande ödmjuk."

Med sin "Never Say Never" kollaboratör Jaden Smith vid hans sida, avslöjade Bieber att han och familjen Smith kan arbeta tillsammans igen i framtiden, med Bieber eventuellt arbetar med Will Smith på sitt nästa projekt. Fortsatte dock Bieber detaljerna glesa och sade: "Vi försöker att på något."

Förutom att försöka att på nytt team med PAL Jaden och familj, sade Bieber att för hans nästa album, han vill arbeta med sin vän och kollega kanadensiska Drake. "[Det kommer] troligtvis [komma ut] fjärde kvartalet nästa år, sade han. "Drake kommer bli på detta album. Jag är inte säker [vem]. Jag ska fråga honom om han kan få [Lil] Wayne där. "
Postat av: ??

Han säger att flickvänner är trubbel och att han inte har någon kändis 'crush' vad hände med Beyoncé? asså stämmer det?

2010-09-17 @ 15:24:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: