Category: | 2010-09-23 | 22:48:05

Jasmine Villegas: ‘Why I Like Justin’

Bli inte för upprörd, men Biebs kanske inte en enda kille längre! Justin och ryktet GF Jasmine Villegas sågs hångla - och nu är hon berätta för världen varför hon fallit för honom!
Det verkar Justin Bieber nya flickvän är förälskad! Den 16-åriga popstjärnan är enligt uppgift dating Jasmine Villegas, 16, flickan som stjärnorna i sin "Baby" musikvideo, och nu är hon berättar Tiger Beat Magazine varför hon gräver JB!

"Han är bara en utåtriktad person," hon. "Han är bara så slumpmässigt, men jag tror att alla skulle veta det."

Aww, verkar det hon egentligen fallit för Justin! Och han kanske bara tillbaka henne känslor, som vi såg två av dem hångla i baksätet av en silverfärgad Honda den tredje september 9! Vi är säkra ton du just nu är helt avundsjuk, men vi är glada för Justin!

"Det finns inte mycket som jag skulle veta att folk inte vet eftersom Justin är bara 100 procent real med sina fans och hans vänner och han ger alla sin fulla personlighet," Jasmine säger. "Så det är en riktigt bra sak om honom. Han är inte fake alls. Han är precis som, "jag är Justin. Här är jag. '"

Det låter som hon kan vara precis vad JB behov! Håller du med?
 

Postat av: venice

hej tror du att justin skulle villa bli ihop med en tioårig tjej?

2010-09-25 @ 07:24:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: