Category: | 2010-09-20 | 15:08:19

50 Cent Diss och hotar Justin Bieber Fans på Twitter


Inte säker på vad som händer med 50 cent. Men han lämnade något otäckt tweets för Justin Bieber fans.

Kolla in hans tweets:




Se detta, några beliebers kämpa emot.
Sedan några timmar senare, 50cent tweeted:

"Jag sa ju lite KERS motherfu * inte vara på min twitter du måste vara 18 år och över detta är vuxen underhållning avsnitt. "

"Jag tar mitt bälte av och slå en av er lilla KERS motherfu * var din mamma och pappa på ändå bad ass barn."

"Jag gillar Justin beiber men du bad ass barn bättre kliva av min skit sjuk kick och en av er jävel".

Wow .. han är så oförskämd! Han borde inte vara ringa ungar så där.

Förra veckan 50 cent sa att han var klar med twitter sedan inom de senaste 24 timmarna har han varit tweeting elaka saker om sex och hans d * ck och alla typer av sh * t.

Han gör detta för att få rubriker och det är sjukt. Sedan började han på Justin Bieber och fläktar.

Gå inte på hans twiter sida om du är under 18. http://twitter.com/50CENT

50 Cent är spolats upp och jag tror det är därför han gör allt detta, oavsett han be om ursäkt snart eftersom han ska förverkliga sina sh * t brukar sälja eftersom alla tonåringar är de som köper sitt album idag.


asså är 50 cent störd elr?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: