Category: | 2010-10-02 | 11:44:43

varför har det varit dålig uppdatering?

Jo, för att jag Lina. Har haft två prov den här veckan plus massa läxor. Och sen har ja inte mått så bra heller. Just nu så är ja ensam på bloggen. För Sofia har slutat(? tagit en paus ett tag). Och ibland så hjälper Jennie mig, som ni vet ? Och hon hade också mycket den här veckan. Så det är därför. Men nu i helgen så ska vi försöka blogga ganska mycket iallafall, men de kan bli lite svårt. För jag (Lina) ska vara med min syster i helgen , och ja, jag kommer inte ha så mycket datatillgång. Men ja ska försöka. Och sen är de ju också så att de händer inte så mycket just nu i biebervärlden.

bjussar på en gullig bild på justin ;)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: