Category: | 2010-10-18 | 16:27:55

svar på fråga


SVAR: Justin ska göra en world turnée nästa år (2011). Och den kommer vara samma som den turnéen han gör just nu. Fast den han gör nu, den är i nordamerika. Så nästa år kommer han göra den i hela världen. Så då kommer han komma till Sverige.Och jag skulle gissa på att det kommer vara mellan maj-juni-juli-augusti. För hans turnée som han har nu slutar 24 december. Och då vill han nog vila ett tag, och sen ryktas det ju om att han ska släppa ett album. Så jag tror maj-juni-juli-augusti.
Men jag har hört rykten som jag inte vet om dem är sanna, men jag har hört att Justin kanske kommer komma till Sverige i November. Alltså nästa månad. Och om han skulle komma till Sverige så kommer han nog komma till Stockholm, och om han skulle uppträdde så tror jag att han skulle göra det i globen. Men direkt om vi får någon information om när justin kommer komma och vart. då lägger vi in det på bloggen direkt ;)
Postat av: Anonym

vad har ni hört de? :D

2010-10-18 @ 17:27:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: