Category: | 2010-10-25 | 16:17:35

Justin ger bort 500 biljetter till barnen på Power of Youth.till hans konsert

Justin spanar in Mr Monopoly's mustasch på Varietys 2010 Power of Youth event vid Paramount Studios i Hollywood i söndags eftermiddag (24 oktober).

Den 16-årige musikern var bland de fem nominerade vid evenemanget. Justin har stött Pencils For Promise välgörenhet eftersom det är början och meddelade några stora nyheter på eventen och på Twitter.

Justin sa: "Det bästa var att jag fick överraska välgörenhetsorganisationer. Mina biljetter tills imorgon på Staples Center i LA är slutsålda men vi sparade 500 biljetter för att ge 100 till varje välgörenhet för att ge till barn i behov och låta dem ha en kul kväll som de förtjänar jag vet hur det är att ha några tuffa tider så jag hoppas dessa biljetter får alla att le lite mer. Det kommer att bli en rolig show. Tack".



justin twittrade såhär om detta:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: