Category: | 2010-10-02 | 11:22:17

Jimmy Rollins Purchses Justin Bieber Song!!



Tydligen har Jimmy gjort mer än att bara titta på Septembers fantastiska Phillies under sin skada, för att inte kunna springa.F
rån musiken Todd Zolecki har Rollins köpte några av utgivningsrättigheterna för Biebers låt med Sean Kingston "Eenie Meenie". Här är vad JR hade att säga:

Det häftiga är att du äger för livstid av konstnären, plus 70 år efter att de dör. Jag kommer inte här för att se den till dess slut, vet du vad jag säger?

Jag vet vad du säger. Jag kan inte ha fel grabben för att försöka andra företag utanför baseball, men kom igen. Bieber? DEN Bieber? Han har en Snoop låt också men jag kommer ha problem att skilja Rollins från skrikande pre-tonåring flickor om han gör playoff deltagarlistan. Jimmy, Jimmy, Jimmy Oooohhhhhhh ... ...

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: