Category: | 2010-10-19 | 07:50:44

EXKLUSIVT! Legendary Music producenten Sean "Pennan" Garrett skriver: "I'm Going To Give Justin Bieber Hans första Number 1"



Du vet förmodligen Sean som mannen bakom musiken, men detta Atlanta-baserade hit maker är att få tillbaka framför mikrofonen, och han bara tappade sin splitternya ogift!
Sean Garrett kallas inte "Pennan" för ingenting. Jay-Z som faktiskt myntade termen, undertecknade Atlanta hemma i hans Roc Nation / Columbia Records, och Sean bara meddelat att man 18 oktober, på Eminems Shade 45 Sirius / XM radiokanal. Så snart han debuterade sin nya singel "She geeked" featuring Ludacris, Twista och Busta Rhymes, i morse, musik mogulen stannade HollywoodLife.com att diskutera hans virvelvind liv och även Justin Bieber!

"Justin är en superstjärna. Jag visste att han var en superstar innan hans rekord ens kom ut, säger Sean, som för närvarande arbetar med Justin på hans nya album. "Han är bara riktigt charmiga och begåvade - hans röst är knark!"

Snabb musik lektion, är Sean ansvarar för hits som Beyonce's "kolla på det," Chris Browns "Run It" och Ciara's "Goodies!" Men nu när han arbetar med Biebs han säger att han kommer att ge Justin sitt första nummer ett hit !

"Mitt jobb är att ge honom en etta post. Allt jag kan säga är jag är de Droppin nummer för Justin är konstnärer kommer inte att slösa bort sin tid och pengar på något som inte kan vinna! "

Du håller på att bli besatt av Sean's nya singel, men han säger det är fortfarande mycket mer att komma.

"Jag vill inte låta för säker på mig själv, men vi är inte ens på toppen av stegen ännu. Det finns så mycket mer av mig att jag måste visa världen Jag är verkligen glad över att vara en del av min generation. Jag såg alltid mig själv som någon som skulle vara en legend i musiken. "

Tja, är en legend vad han är. Damer, i fall du undrar, ja Sean är singel! Kolla in senare för vår djupgående videointervju med musikproducent, och du kan inte ta reda på hans ideal tjej!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: