Category: | 2010-11-20 | 13:03:00

när kommer justin till sverige?

SVAR: vi har fått den här frågan typ tusen gånger. och vi svarar samma sak igen. Just nu har han sin my world turnée i Nordamerika. Och den slutar den 23 december. Och då tror vi att han vill vila lite och kommer göra lite små uppträdanden som han gjorde innan hans turnée började. Dessutom så kommer ju hans film släppas i februari i USA. så ´det kommer ju vara en stor grej för honom. Sen tror jag att hela världsturnéen drar igång runt april eller maj. Sen gissar jag på att Justin kommer komma till sverige mellan maj-september. Men om vi får reda på någon information om att justin ska komma till sverige. lägger vi upp det direkt på bloggen!

Postat av: HannahBieber

Kolla in min blogg där jag skriver noveller om Justin Bieber:D<3

2010-11-20 @ 13:13:43
URL: http://justindrewbieberstorys.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: