Category: | 2010-11-10 | 22:56:26

kom igen nu!!!:)

Kom igen nu och kommentera det blir mycket roligare för oss om ni kommenterar så mycket som möjligt och det blir ju mer inlägg om ni kommenterar mera :D

jag tycker ni ska börja säga va ni tycker att vi ska börja blogga om va det e ni skulle tycka vara roligt och veta så kom igen nu kommentera vi blir skit glada!!!:D

Postat av: Debbie

Jag tycker de listorna är bra med: visste du det här om Justin? De har inte de andra bloggarna så ofta. Dagen bild ska Ni också fortsätta med. Försök komma på att göra saker som utmärker just Er blogg och gör er eget upplägg så att de inte liknar andra JB-bloggar så mycket. Det var mina tips! Ni gör ett superjobb :D

2010-11-11 @ 10:45:45
Postat av: Anette

jag tycket att ni borde göra mer : visste ni att..?

:D dom e bäst xD

2010-11-11 @ 15:54:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: