Category: | 2010-11-27 | 01:38:29

justin har ett par egna hörlurar


ser ni hörlurarna han håller i? det är justins hörluror (Dock vet ja inte vart man kan köpa dem)

Det är en nationell helgdag för vissa, men Justin Bieber slappar inte idag. Många tonåringar runt om i USA  ligger nog och slappnar av framför Thanksiving TV, men inte justin bieber utan han är i hårt arbete.

Den unga artisten var på NBC:s The Today Show som främjar flera nya framgångar.

Justin går inte bara framåt i musikkarriären. Han ska släppa en film om hans liv och han har en ny uppsättning med Bieber hörluror.Om man pratar om hur han anpassar sig till hans senaste ryktet sa han: "Min familj och jag tar bara ett steg i taget. Det har bara varit fantastisk. "

"Jag ser mig själv göra detta under en lång tid,
sa han.

Singel? Den frågan vägrade han att svara på. om han har flickvän eller inte.
Postat av: Anonym

vad heter justin's märke?

asså det som han designar typ :)

2010-11-27 @ 12:33:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: