Category: | 2010-11-24 | 16:30:54

justin blev överraskad igår av hans nära och kära på hans konsert

Justin vann 4 segrar på American Music Awards,och för att han vann på AMA så fick hann en speciell överrasknings tårta under sin konsert i Kanada i natt (november 23).

"One Less Lonely Girl" sångare fick sällskap på scenen av sin mor Pattie Mallette och andra medlemmar av hans familj som hans livvakt Kenny Hamilton presenterade honom.

Och publiken på Air Canada Centre i Toronto var inget annat än galna över nattens festligheter.

Ett galet fan sa till pressen, "Det var så bra! Jag älskar honom. Jag ska gifta mig med Justin Bieber."

bilder från kvällen:

Postat av: emmafazic

finns det video på det?



kram

2010-11-24 @ 21:19:08
URL: http://twitter.com/JDBMYBOY
Postat av: Vallentina Yuksel

guuud , va han är söööt!!

jag har en fråga bara , när och vart kan man köpa biljetter till hans konsert här i sverige?? :) <3

2010-11-26 @ 14:29:36

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: