Category: | 2010-11-19 | 22:29:08

Justin Bieber har en tränare som lär honom "hur han ska flirta"


Justin Bieber har en tränare som lär honom "hur han ska flirta".

Den 16-åriga Baby sångare har enligt uppgift en rådgivare som heter Ryan som berättar för honom hur de ska agera för att imponera på allmänheten och hur man presenterar sig själv till medlemmar av det motsatta könet.

"Ryan visar honom hur man ska gå, hur man talar, hur man flirtar, även hur man bär sin hatt för att locka så många tjejer som möjligt, säger en källa.

Justin - som regelbundet är omringad av skrikande fans när han uppenbarar sig i det offentliga - har tidigare erkänt att han inte förstår varför han är så populär och inte ser sig själv som "cool".

"Jag är inte ens häftig, som allvarligt, sade han. "Vad är det som är så coolt, så att du blir galen? Dessa flickor gråter, det är som om jag inte kan tro det, jag är så hedrad att du gråter, men jag vet inte, det är galet för mig! "

När sångaren flirtar med tjejer kan han dock vara säker på sin doft - han planerar att släppa sin egen parfym.

"De flesta manliga kändisar göra manliga parfymer för andra män. Jag tror att jag gör en kvinnlig doft är bara en annorlunda idé och jag tror att det kommer att bli framgångsrikt. Det kommer att bli riktigt stort, sade han.
Postat av: Karro :)

sv: Åh, vad roligt att du gillar den! Tack så jätte mycket!:)<3

Det kommer ett inlägg inatt vid 4tiden ungefär, så då har du ngt att vänta på ;)

2010-11-19 @ 22:32:35
URL: http://bejber.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: