Category: | 2010-11-21 | 21:34:04

att dejta ett fan är ingen bra idé, säger usher



Usher har gett justin ett råd om att inte dejta ett fan.

Den 16-åriga sångerskan har blivit tillsagd att njuta av sin framgång, men att lära av sina egna misstag och försöka hålla ett avstånd från sina fans.

"Jag säger till Justin att du får älska alla dina fans utan att falla i kärlek med dem. Jag kan inte säga att jag aldrig har dejtat ett fan men det är inte en bra idé. Jag säger åt honom att förstå att du är en fantasi för dem och du bör vara medveten om det " sa Usher.

"Och jag uppmuntra honom att inte ta framgång så allvarligt så tidigt. Ha kul med det. Och träffa nya vänner! "
Postat av: Anonym

haha är det Christian's födelsedag idag? Jag är ganska säker... :) Men ifall jag har fel förlåt! XD Han fyller 14 tro jag.. :P

2010-11-21 @ 21:38:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: