Category: | 2010-05-28 | 20:56:53

twitter

läskigt, igår kväll så laddade vi upp en video när Justin tar en tjej från publiken och sjunger till henne . Om ni vill se det inlägget tryck HÄR!

och sen nu för typ 8 minuter sen så la han upp den på sin twitter och avslöjade bland annat att han planerar att göra en världstour nästa år! :D :D

såhär skrev han :


den här videon alltså :


asså helt sjukt. Tänk dig själv att vara henne ?
Han vill också sjunga för fler flickor och göra så som han gjorde mot henne. Det avslöjade han ju för 8 minuter sen hah :D


Tjejen som blev uppbjuden där i videon av justin har sagt såhär om det :

From Hayley: In Jan. I won a competition to walk around the Science Museum with Justin Bieber, then got to sit front row to his private show. During Never Let You Go he began walking towards me and basically took me up on his mini stage and sang some of the song to me.

SVENSKA :

Från Hayley: I januari vann jag en tävling för att gå runt i Science Museum med Justin Bieber, sedan fick jag sitta på första raden till hans privata show. Under Never Let You Go han började gå mot mig och i princip tog mig upp på hans mini-scenen och sjöng några delar av låten till mig.


här är två bilder från den dagen, på henne i videon och justin.
Justin Bieber Singing TO ME @ MuseumJustin Bieber Singing TO ME @ Museum


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: