Category: | 2010-05-23 | 17:12:11

svar på fråga



SVAR : du trycker bara på bilden och när du tryckt på bilden så rullar du ner och under bilden så är det en knapp man kan trycka på där det står i am human. Där trycker du och sen så kommer det komma fram bokstäver som man ska fylla i i en ruta och då fyller du i dem sen så trycker du på knappen under. och sen så kan du rösta på sverige på sida två!
Hoppas att jag förklarade så att du förstod. Du kan ju skriva en kommentar om det gick bra eller om du inte fattar ;)

det kostar ingenting, och man behöver inte fulla i några personliga saker!
KRAM


KOM IGEN NU SVERIGE, VI LIGGER REDAN PÅ PLATS 38:a(tack anonym;))


såhär borde alla belibers i sverige göra! ;)
Postat av: Anonym

jag sätter klockan på 20 minuter och varje gång den ringer så röstar jag!

2010-05-23 @ 17:20:03
Postat av: :( !!!!!

jag fick ett meddelande på min mail från universal music angående justin och han kommer inte förrens i höst kanske :( !!!!

2010-05-23 @ 17:58:37
Postat av: Anonym

asså jag väntade 1 timma och jag färsöker förtfarande rösta igen. men när jag klickar på svenska flaggan står det: wait

VRF?!

2010-05-23 @ 18:03:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: