Category: | 2010-05-15 | 17:55:52

Om The Golden Ticket

det är inte vara 6 stycken (det finns 6 priser) som får en golden ticket. den finns i utvalda exemplar och på dem står det en unik kod. den unika koden ska man ha registrerat på internet senast den 23 april. och mitt problem var att min skiva var försenad, så jag kunde inte registrera den. om ni undrar så blev jag skitförbannad..
men men.. vi får hoppas att det kommer flera chanser.
Postat av: Alicia

kan du inte visa en bild på dig och the golden ticket? :D

2010-05-15 @ 19:37:15
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfaaaaaaaaaaaaaaan asså?!?!?!?!?!?!?!?

annars skulle du få åkt på semester med justin bieber?!??!?!

2010-05-15 @ 19:39:45
Postat av: Frida

OMG!!!! Fick du den riktiga GOLDEN TICKET?!?!?

Fyfan va surt för dig, annars skulle du ju fått åka på semester med självaste Justin Bieber!

2010-05-16 @ 12:53:16
URL: http://fridaaxx.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: