Category: | 2010-05-19 | 15:20:54

justin ska vara med i en film?


Justin Bieber may star in the ‘Valentine’s Day’ sequel ‘New Year’s Eve’. Director Garry Marshall is trying to cast Justin for the December 9, 2011 film. He told MTV: ‘Already, they’re mentioning Justin Bieber. I have no idea who that is, but I’m sure we’ll meet. I have a script. I did a rewrite. We’re rewriting it now.

It’s supposed to shoot in New York in September. It’s supposed to be a similar cast of a number of stars. It’s written like that, but we hope to get all new stars except for Hector Elizondo, who has to be in all my movies. So he’s gonna play a guy you’ll never recognize.’

I hear they keep mentioning this Justin Bieber. Perhaps I’d better see who he is, so when he arrives on set, possibly [we can talk]. So we’ll see.’ Do YOU think Justin should become a movie star or stick to music?


SVENSKA:  Justin Bieber får stjärnrollen i "Alla hjärtans dag" uppföljaren "New Year's Eve". Direktören Garry Marshall försöker kasta Justin för December 9, 2011 film. Han sade till MTV: "Redan är de som hänvisar till Justin Bieber. Jag har ingen aning om vem det är, men jag är säker på att vi kan träffas. Jag har ett manus. Jag gjorde en omskrivning. Vi skriva om det nu.

Det är tänkt att spelas in i New York i september. Det är tänkt att vara en liknande avgjutning av ett antal stjärnor. Den är skriven så, men vi hoppas kunna få alla nya stjärnor utom Hector Elizondo, som måste vara i alla mina filmer. Så han kommer att spela en kille man aldrig igen. "

Jag ska hänvisar detta till Justin Bieber. Jag kanske är bäst att se vem han är, så när han kommer på inspelningen, eventuellt [vi kan prata]. Så får vi se. 'Tror du Justin bör bli en filmstjärna eller fastnar han på musik?


Klicka för stor bild

 

Postat av: emma

hooppas :D

2010-05-19 @ 16:07:57
URL: http://emmamattila.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: