Category: | 2010-05-05 | 16:35:20

justin behöver mer muskler ?

enligt den här hemsidan. Så tycker dem att Justin ska börja träna . Jag tycker hans kropp är perfekt ?

såhär skrev dem iallafall : 

  Justin Bieber is looking to add some muscle to his frame with celeb trainer Danny Musico, Life & style reports.

An insider dished to the mag, “He’s at the prime age to take advantage of what his young physique is capable of.”

Another source added, “He wants to make the transition from teenybopper to full on heartthrob. Just like Nick Lachey and Justin Timberlake did.''


kommentera om jag ska översätta! är väldigt trött så orkar inte. Men om ni vill så gör jag självklart det ;)


Postat av: Alicia

kan ju bara säga så här:

jag dregglar sönder av att titta på bilder av han. när han har kläder på sig! tänk om han har 6pack med? DÅ SKULLE JAG DÖ EN GÅNG FÖR VARJE BILD. hehe

2010-05-05 @ 18:23:19
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: