Category: | 2010-03-13 | 01:40:11

videosar från SIRIUS XM Radio (11th march)

haha han gör någt konstigt med munnen sen sitter han och tittar hela tiden på dem som filmar.  och sen i slutet får han värsta rock-attacken med huvudet hah xD så skööön asså !!

 



neeeh , fyfan vad gullig han är. Den låten var till hans mormor. Jag grät i början asså. Jag tkt det var så fint och gulligt. Och i slutet gör han typ värsta hundögonen ? sjukt söt!
 

den här videon är verkligen sevärd. jag garvade . men jag kanske har sån tråkig humor, men iallafall han gör något cepe med munnen varje gång han har snackat klart? men gud nu märker jag att jag typ sitter verkligen och kommenterar allt han gör. men det är väl bara för att jag är så besatt av honom hhaha xD
Postat av: Beatrice

sv: ja det e helt sjukt ^^



haha, justin äger ju på trummor:D haha, han såg rolig ut <3 aaw

2010-03-13 @ 01:47:14
URL: http://beatricepaal.blogg.ses

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: