Category: News! | 2010-03-12 | 18:21:36

update

Ikväll igen kommer Justin uppträda på QVC igen det kan du se live på internet HÄR ! detta event händer klockan 21.30 EST alltså 3.30 här i sverige!

på hemsidan kan du köpa de två albumen My World (& 2.0) + My World - video colloection ! de sa häromdagen när han var på QVC att the video collection bara går att köpa hos dem. det låter dumt, så jag vet inte riktigt. clicka på bilden nedanför att komma dit där du ska köpa den. men som vanligt har vi det där problemet - det går inte att köpa dem i Sverige, du måste  bo i USA eller Canada som vanligt. men som jag sagt tidigare ; med vänner/kontakter därifrån kan man ju alltid skicka grejerna till dem och så kan de skicka vidare bara. kan vara lite krångligt, men jag tänker försöka!


Postat av: Sandra

Hej! Jag hittade den här länken på ett ställe och det handlar på något sätt att rösta om något med justin och Sverige! :O förstår ni vad det menas? Ni kanske kan lägga upp det här på bloggen och få alla att rösta? jag har redan röstat, även ifall jag inte förstår varför jag röstade xD men det vore jättebra om ni la upp den här! :D



http://tweeter.faxo.com/Top_Justin_Bieber_Nation/2010/03?page=2

2010-03-12 @ 21:09:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: