Category: | 2010-03-11 | 21:21:49

TÄVLING !

Detta inlägget är till tävlingen på http://justindrewbieber.blogg.se/ !

Det jag gillar mest med Justin Bieber är känslan han förmedlar när han står där uppe och sjunger. han får mig att smälta , skratta och gråta på samma gång. Hans musik färglägger min vardag. Han vet att man kan uppnå det man verkligen vill, och samtidigt stöttar en till att inte ge upp. Jag älskar sätten han får alla att skratta och ha roligt. han tänker verkligen på sina fans och berättar om och om igen att han älskar oss tillbaka, han förverkligar drömmar och ser till att han en bra kontakt med oss fans. Justin är tacksam med det han får och grinar inte som andra artister om det händer något oväntat. Men en av de saker jag älskar mest med honom är hans röst. Egentligen kan jag inte säga att det är en sak jag älskar mer än de andra, jag älskar allt. han är det närmaste perfekt man kan komma.

jag vill helst ha design 1 :)
4an funkar också, men i första hand nummer 1 :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: