Category: | 2010-03-29 | 15:23:44

TAGET FRÅN JBMUSIC.BLOGG.SE RIKTIGT BRA JUSTIN-BLOGG

Justin är med i nästa nummer av FRIDA! :D Nummret finns i butik på Torsdag..
Detta är andra gången han är med i FRIDA-tidningen & han kommer att vara med i nästa nummer också!
Reportern Sanna som jobbar på tidningen träffade Justin när han var i Paris, så det är en hel intervju med i tidningen! :D

Här kommer några dåliga mobil-bilder, haha, bilderna blev ju inte bättre av att jag skakade av lycka (a) höh.

FRIDA

FRIDA

FRIDA

Ett litet smakprov från intervjun, eller ja, om ni inte på något sätt ser vad som står på bilden däruppe ;

Vad vet du om Sverige?
- Det finns väldigt många snygga tjejer där.
Och så har ni en hockeyspelare som heter Mats Sundin,
jag älskar hockey! Och den där osten kommer från Sverige,
schweizerost. Jaha, är den från Schweiz...


Du har ju blivit otroligt populär bland tjejer.
Brukar du svara på beundrarbrev?

- Jag skriver till mina fan via twitter och facebook.
Jag älskar dem, de är underbara!-

Är du singel?
- Ja!

Beskriv din drömtjej.
- Hon ska ha fina ögon, ett fint leende och vara rolig.
Jag vill kunna skratta med min tjej.


Letar du efter någon flickvän just nu?
- Just nu arbetar jag för mycket för att hinna
ge en flickvän den uppmärsamhet och tid som
hon förtjänar.


WOHOO, Justin vet att Sverige finns! :D haha.




nu kopierade jag hela inlägget från http://jbmusic.blogg.se . och när jag läste det hära så SKREK jag. JAG VAR TYP HELT CRAZY . MEN JAG SKREK HAHAHA :D.



OCH BILDERNA PÅ TIDNING HAR ALLTSÅ HTTP://JBMUSIC.BLOGG.SE TAGIT SJÄLVA. SÅ OM NI SKA TA BILDERNA SÅ FRÅGA DEM FÖRST!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: