Category: | 2010-03-19 | 21:37:45

Socker Scape Magazine vinnarna

Den här videon är typ ett år gammal, men jag tror inte att många människor har sett det. Det är från när Justin var i London i februari, och han gick på en "Duck Tour" med 2 vinnarna.

Postat av: gracy

han sa de vanliga whatsup guys its justin bieber her sen de dära usher saw me on youtube and want to sine me aa blalalalaalla a men du vet de vanliga sen la dem baby videon, säkert ni ba äh jävla pundrare skriv bättre engelska nää jag skoja men jag kan inte skriva så bra på engelska -.- men asso att se justin på mtv va fett coolt jag blev fett glad omg fan vad jag älkar justin okej ska sluta skriva värta boken nu ... jo en sak till vad hände med never let yo go videon som justin hållde på med förut ??

2010-03-19 @ 23:06:52
URL: http://crazygracy.blogg.se/
Postat av: beatrice

sv: visst e det :) ^^ nej tyvärr inte :( men hoppas han gör det nån gång :) följer han er? ;)

sv2: aa :)

visst!:P

2010-03-19 @ 23:36:19
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: